Google žemėlapio atnaujinimas

GOOGLE ŽEMĖLAPIO ATNAUJINIMAS

Dažniausia problema - GPS rodo klaidingą vietą žemėlapyje, dėl to aplinkiniai neranda kaip atvykti pas Jus!

Google Žemėlapiai yra populiariausi žemėlapiai pasaulyje. Kiekviena įmonė gali turėti visiems matomą profilį, kuris leis žmonėms sužinoti jūsų:

  1. Fizinį adresą (dažnai būna jog rodo netinkamoje vietoje)
  2. Darbo valandas
  3. Telefono numerį
  4. Jūsų veiklos kategoriją/nišą
  5. Svetainę
  6. Klientų atsiliepimus (socialinis garantas)

 

    Taip pat galėsite įtraukti papildomą informaciją, susijusią su jūsų veikla, tokią kaip: Nuotraukos; Jūsų teikiamos paslaugos ir jų kaina; Užimtumas ir populiarūs lankymo laikotarpiai kiekvieną savaitės dieną

    Šis profilis bus rodomas ne tik žemėlapyje, bet ir Google paieškoje, Google+  socialiniame tinkle ir t.t. Tai didžiulė visuomet aukščiausiai paieškoje rodoma reklama su jūsų nuotraukomis, kontaktiniais duomenimis ir t.t. Nėra jokio kito kanalo, kuriuo galėtumėte pasiekti daugiau vartotojų internete su tokio dydžio reklama visiškai nemokamai. Kam švaistyti pinigus kuriant interneto puslapį, kurio jūsų klientai vistiek nemato ir neranda? Google paskyra leis jūsų klientams sužinoti apie jūsų verslą viską vos tik paspaudus ant jo žemėlapyje.

    Dauguma naujų įmonių užsisako svetainę tam, kad taptų randami Google. Bet mažiems verslams, kurie turi fizinę parduotuvę ar saloną, svetainė ir SEO optimizacija yra pats brangiausias ir ilgiausias kelias į pirmąjį Google puslapį. Jei tikslas yra būti matomiems Google, tai patekite į Google, o ne kurkitės interneto svetainę. Net ir turėdami svetainę nepateksite į Google pirmuosius puslapius, nes Google varikliukas jos nerodys todėl, nes, jo manymu, kiti puslapiai ta tema yra vertingesni. Ir tai tiesa: svetainė dažnai būna tik informacinė, joje klientai paslaugų paprastai neužsakinėja. Taip pat, tokią informaciją dažniausiai galite rasti kur kas patogesniame ir dažniau atnaujiname Facebook puslapyje. Kurtis interneto svetainę, apie kurią mažai kas žino ir kurioje nėra ką veikti, dažnai yra laiko ir pinigų švaistymas.

    Aukščiausiai Google paieškos rezultatų puslapyje bus rodomi tie socialinių tinklų puslapiai, kuriuose yra daugiausia fanų, apžvalgų ir t.t. Todėl nuo ko pradėti, priklauso nuo to, kur yra jūsų esami ir planuojami klientai. Fizinėms parduotuvėms ar salonams, kurie teikia paslaugas žmonėms, dažniausiai užtenka turėti Facebook paskyrą ir gerai optimizuotą Google Žemėlapių profilį.