Mūsų pareiga - Padėti klientui pasiekti savo tikslus

tikslas geodejos

    Pasirinkimas teikti pasirinktos verslo krypties paslaugas, suteikia ne tik galimybę nuolat tobulėti, bet ir atneša didelę atsakomybę prieš klientus. Taip yra todėl, nes tam, jog verslas išsilaikytų, klestėtų ir augtų, išliktų motyvacija plėsti paslaugų spektrą, būtina užsiauginti klientų pasitikėjimą, o norint jį išlaikyti, būtina nuolat augti ne tik profesinėje srityje, bet ir tobulinant komunikacijos įgūdžius. Taip yra todėl, nes klientams svarbu ne tik kokybiškas paslaugos atlikimas, o kai kuriems rūpi ne mažiausia kaina, o nepriekaištingas kiekvieno darbuotojo, su kuriuo tenka klientui susidurti įmonėje, bendravimas. Tai dažniausiai užtikrina didžiausią klientų lojalumą. Tokiu būdu įmonė turi galimybę gauti rekomendacijas, o būsimi klientai – išspręstas problemas užsisakius reikiamas paslaugas.

   Taip pat derėtų nepamiršti, jog jeigu įmonei puikiai sekasi, dauguma klientų yra patenkinti ir dar teikia rekomendacijas, vertėtų ,,neužmigti ant laurų“ ir toliau sistemingai skirti laiko atitinkamam esamų paslaugų tobulinimui, naujų įdiegimui bei darbuotojų profesinių žinių ir bendravimo įgūdžių auginimui.

   Mūsų įmonėje yra labai vertinamas kiekvienas klientas, nes kreipdamasis į mūsų įmonę dėl tam tikrų klausimų bei problemų išsprendimo, taip parodo pasitikėjimą mumis. Dėl to, atsižvelgiant į klientų poreikius, t.y. norėdami, jog klientai sutaupytų daugiau savo brangaus laiko ir išvengtų nereikalingo streso kreipdamiesi su savo klausimais į skirtingas įmones, siūlome klientams pilną paslaugų paketą: nuo geodezinių, topografinių, kontrolinių matavimų, riboženklių atkūrimo, žemėtvarkos, formavimo ir pertvarkymo projektų iki architektūros, konstrukcijų projektų. Be to, galima kreiptis dėl NT teisinės ar vystymo konsultacijos, Google žemėlapio atnaujinimo, detaliojo plano parengimo, turto vertinimo paslaugos ar aplinkos tvarkymo.

   Mūsų tikslas yra: visada padėti klientui pasiekti tikslus (įgyvendinti svajones) arba išsispęsti problemas bei palikti teigiamą įspūdį apie įmonę. Dėl to su klientais bendraujame ne tik etiškai bei profesionaliai, bet ir sąžiningai, patikimai, darbų eigos metu atsakydami į visus rūpimus klausimus bei atsižvelgdami į laiką, per kurį klientas pageidauja turėti parengtus užsakytos paslaugos dokumentus.

   Iš savo patirties galime pasakyti, jog ne visada žino (dažniausiai net neįsivaizduoja), kiek buvo paskirta laiko ir pastangų, norint rasti tam tikros problemos sprendimą. Pasitaiko atvejų, kai ne viskas išsprendžiama greitai ir iš karto. Dėl to, tam, kad klientas žinotų ir įvertintų mūsų pastangas, verta tai pasakyti/paaiškinti, kokių priemonių buvo imamasi konkrečiam tikslui pasiekti. Mūsų profesijoje rezultatai yra suderinti dokumentai, todėl pats procesas nėra ryškiai matomas, kai jis yra vykdomas.

   Visi esame žmonės ir kiekviena diena yra nauja galimybė tobulėti. Mes kiekvieną dieną stengiamės išnaudoti kaupdami patirtį ir, kaip tuo metu galėdami geriausiai, padėdami klientams išspręsti jų problemas taip, kad tai paskatintų juos ne tik patiems kitą kartą, esant poreikiui, vėl užsisakyti paslaugas pas mus, bet ir rekomenduoti mūsų įmonę kitiems. Taigi, kaip savo knygoje ,,Kliento kultas“ rašo Shep‘as Hyken‘as, ,,klientams reikia duoti daugiau, nei jie patys tikisi“.